PENCUCI MISS V NO 1 MALAYSIA

Yaaaayyyy ramai dah jatuh cinta dengan @miss.v.perfume dari Eida Laura ni tauu dalam kandungan feminine wash ni..ada strawberry yang berfungsi melembutkan dan menyegarkan kawasan miss v

Jimat / berkesan dan berkualiti...
.
Pasti sidia jatuh cinta
Jangan BELI kalau belum ...
Yaaaayyyy ramai dah jatuh cinta dengan @miss.v.perfume dari Eida Laura ni tauu dalam kandungan feminine wash ni..ada strawberry yang berfungsi melembutkan dan menyegarkan kawasan miss v

Jimat / berkesan dan berkualiti...
.
Pasti sidia jatuh cinta
Jangan BELI kalau belum ...
Kalau dah namanya perempuan, memang tak boleh lari daripada masalah keputihan kan, tapi tak kan nak biarkan je, nanti cik abang awak tu lari baru tahu 😅
.
⏩ Nak Cik Bunga harum mewangi dengan aroma Rose & Strawberi ?
...
Jom kenali Feminine Wash Gold by Eida Laura 🌸
Ni antara ramuannya👇👇
. ✅sireh
🍃membantu mengatasi iritasi/gatal2,keputihan,bau busuk & pemulihan luka cepat. ✅manjakani
🌿merawat keputihan,awet muda & memantapkan otot2 vagina ✅kacip fatimah
🌱melancarkan peredaran darah,anti kanser, mengecutkan rahim & menstabilkan ...
Jom kenali Feminine Wash Gold by Eida Laura 🌸
Ni antara ramuannya👇👇👇
. ✅sireh
🍃membantu mengatasi iritasi/gatal2,keputihan,bau busuk & pemulihan luka cepat. ✅manjakani
🌿merawat keputihan,awet muda & memantapkan otot2 vagina ✅kacip fatimah
🌱melancarkan peredaran darah,anti kanser, mengecutkan rahim & menstabilkan ...
Yaaaayyyy ramai dah jatuh cinta dengan @miss.v.perfume dari Eida Laura ni tauu dalam kandungan feminine wash ni..ada strawberry yang berfungsi melembutkan dan menyegarkan kawasan miss v .
KELEBIHAN FEMININE WASH
.........................................
.
✔ mengetatkan dan merapatkan faraj kembali menawan seperti ...
Yaaaayyyy ramai dah jatuh cinta dengan @miss.v.perfume dari Eida Laura ni tauu dalam kandungan feminine wash ni..ada strawberry yang berfungsi melembutkan dan menyegarkan kawasan miss v

Jimat / berkesan dan berkualiti...
.
Pasti sidia jatuh cinta ❤
Jangan BELI kalau ...
. Jom kenali Feminine Wash Gold by Eida Laura 🌸
Ni antara ramuannya👇👇👇 ✅sireh
🍃membantu mengatasi iritasi/gatal2,keputihan,bau busuk & pemulihan luka cepat. ✅manjakani
🌿merawat keputihan,awet muda & memantapkan otot2 vagina ✅kacip fatimah
🌱melancarkan peredaran darah,anti kanser, mengecutkan rahim & menstabilkan ...
Yaaaayyyy ramai dah jatuh cinta dengan @miss.v.perfume dari Eida Laura ni tauu dalam kandungan feminine wash ni.. .
.
ada strawberry yang berfungsi melembutkan dan menyegarkan kawasan miss v .
KELEBIHAN FEMININE WASH
.........................................
.
✔ mengetatkan dan merapatkan faraj ...
Alahaiii manisnyaaa kakak sorang ni... Lagi manisss menawan kalau guna @miss.v.perfume untuk Cik Bunga kita tu !
.
SIAPA BOLEH GUNA ?
📌 Anak Dara
📌 Bakal Pengantin 📌 Isteri 📌 Ibu Hamil
📌 Ibu Dalam Pantang
.
KELEBIHAN FEMININE ...
Assalamualaikum pagi!

11 Fungsi #femininewashgold yang wajib anda tahu : .
. ✔️ Pencuci & penyegar miss V
✔️ Sesuai digunakan ketika proses meruang
✔️ sebagai tangas sesuai untuk wanita yang telah berkahwin/ dalam pantang
✔️ Dijadikan Syampoo
✔️ Sebagai ...
Kalau dah namanya perempuan, memang tak boleh lari daripada masalah keputihan kan, tapi tak kan nak biarkan je, nanti cik abang awak tu lari baru tahu 😅
.
⏩ Nak Cik Bunga harum mewangi dengan aroma Rose & Strawberi ?
...
Alahaiii manisnyaaa kakak sorang ni... Lagi manisss menawan kalau guna @miss.v.perfume untuk Cik Bunga kita tu !
.
SIAPA BOLEH GUNA ?
📌 Anak Dara
📌 Bakal Pengantin 📌 Isteri 📌 Ibu Hamil
📌 Ibu Dalam Pantang
.
KELEBIHAN FEMININE ...
Jom kenali Feminine Wash Gold by Eida Laura 🌸
Ni antara ramuannya👇👇👇 ✅sireh
🍃membantu mengatasi iritasi/gatal2,keputihan,bau busuk & pemulihan luka cepat. ✅manjakani
🌿merawat keputihan,awet muda & memantapkan otot2 vagina ✅kacip fatimah
🌱melancarkan peredaran darah,anti kanser, mengecutkan rahim & menstabilkan hormon ...
SIMPAN SI PUTIH YANG BERBAU TU LAMA-LAMA DAPAT APA 😂😂😂
.
Duit kalau kita simpan lama-lama jadi bukit, tapi kalau keputihan kita simpan lama-lama dia jadi PENYAKIT tau uolss.. .
.
Kalau dah namanya perempuan, memang tak boleh lari daripada ...
. Jom kenali Feminine Wash Gold by Eida Laura 🌸
Ni antara ramuannya👇👇👇 ✅sireh
🍃membantu mengatasi iritasi/gatal2,keputihan,bau busuk & pemulihan luka cepat. ✅manjakani
🌿merawat keputihan,awet muda & memantapkan otot2 vagina ✅kacip fatimah
🌱melancarkan peredaran darah,anti kanser, mengecutkan rahim & menstabilkan ...
. Jom kenali Feminine Wash Gold by Eida Laura 🌸
Ni antara ramuannya👇👇👇 ✅sireh
🍃membantu mengatasi iritasi/gatal2,keputihan,bau busuk & pemulihan luka cepat. ✅manjakani
🌿merawat keputihan,awet muda & memantapkan otot2 vagina ✅kacip fatimah
🌱melancarkan peredaran darah,anti kanser, mengecutkan rahim & menstabilkan ...
.

Alhamdulillah Selesai Masalah...
.. »11 fungsi Feminine Wash Gold] . 🌷Pencuci dan segarkan miss v
🍓Sesuai digunakan ketika proses meruang 💐Sebagai tangas sesuai untuk wanita yang dah berkahwin / dalam pantang .
. 🌹Dijadikan serum anjalkan Miss B . ...
.

Jom kenali Feminine Wash Gold by Eida Laura 🌸
Ni antara ramuannya👇👇👇 ✅sireh
🍃membantu mengatasi iritasi/gatal2,keputihan,bau busuk & pemulihan luka cepat. ✅manjakani
🌿merawat keputihan,awet muda & memantapkan otot2 vagina ✅kacip fatimah
🌱melancarkan peredaran darah,anti kanser, mengecutkan rahim & menstabilkan ...
.

Jom kenali Feminine Wash Gold by Eida Laura 🌸
Ni antara ramuannya👇👇👇 ✅sireh
🍃membantu mengatasi iritasi/gatal2,keputihan,bau busuk & pemulihan luka cepat. ✅manjakani
🌿merawat keputihan,awet muda & memantapkan otot2 vagina ✅kacip fatimah
🌱melancarkan peredaran darah,anti kanser, mengecutkan rahim & menstabilkan ...
Alhamdulillah Selesai Masalah... . [11 fungsi Feminine Wash Gold] . 🌷Pencuci dan segarkan miss v
🍓Sesuai digunakan ketika proses meruang 💐Sebagai tangas sesuai untuk wanita yang dah berkahwin / dalam pantang .
. 🌹Dijadikan serum anjalkan Miss B . 🌸Sesuai ...
Yaaaayyyy ramai dah jatuh cinta dengan @miss.v.perfume dari Eida Laura ni tauu dalam kandungan feminine wash ni..ada strawberry yang berfungsi melembutkan dan menyegarkan kawasan miss v

Jimat / berkesan dan berkualiti...
.
Pasti sidia jatuh cinta ❤
Jangan BELI kalau ...
.
Pencuci MISS V Super Best!
Dengan haruman Strawberry..❤
.

dalam kandungan feminine wash ni..ada strawberry
Strawberry berfungsi melembutkan dan menyegarkan kawasan miss v.. .
KELEBIHAN FEMININE WASH
......................................... .
✔ mengetatkan dan merapatkan faraj kembali menawan seperti anak dara.
...
SIMPAN SI PUTIH YANG BERBAU TU LAMA-LAMA DAPAT APA 😂😂😂
.
Duit kalau kita simpan lama-lama jadi bukit, tapi kalau keputihan kita simpan lama-lama dia jadi PENYAKIT tau uolss.. .
.
Kalau dah namanya perempuan, memang tak boleh lari daripada ...
SIMPAN SI PUTIH YANG BERBAU TU LAMA-LAMA DAPAT APA? cer swipeee jap 😎
.
Duit kalau kita simpan lama-lama jadi bukit, tapi kalau keputihan kita simpan lama-lama dia jadi PENYAKIT tau uolss.. .
.
Kalau dah namanya perempuan, memang tak ...
Assalamualaikum ❤
Life is full with unexpected things. Apa yang kita buat hari
ini adalah untuk hari esok. .
Esok dunia belum tentu.
Esok akhirat itu pasti.
.
Hidup ini singkat saja sayang. Mengadu lah penat lelahmu kepadaNya, moga Dia ...
. 🌺11 fungsi #femininewash Gold🌺 🌷Pencuci dan segarkan miss v

Sesuai digunakan ketika proses meruang . 💐Sebagai tangas sesuai untuk wanita yang dah berkahwin / dalam pantang . 🌹Dijadikan serum anjalkan Miss B . 🌸Sesuai dibuat pencuci luka . 🌺Boleh ...
Yaaaayyyy ramai dah jatuh cinta dengan @miss.v.perfume dari Eida Laura ni tauu dalam kandungan feminine wash ni..ada strawberry yang berfungsi melembutkan dan menyegarkan kawasan miss v

Jimat / berkesan dan berkualiti...
.
Pasti sidia jatuh cinta
Jangan BELI kalau belum ...
Yaaaayyyy ramai dah jatuh cinta dengan @miss.v.perfume dari Eida Laura ni tauu dalam kandungan feminine wash ni..ada strawberry yang berfungsi melembutkan dan menyegarkan kawasan miss v

Jimat / berkesan dan berkualiti...
.
Pasti sidia jatuh cinta
Jangan BELI kalau belum ...
Yaaaayyyy ramai dah jatuh cinta dengan @miss.v.perfume dari Eida Laura ni tauu dalam kandungan feminine wash ni..ada strawberry yang berfungsi melembutkan dan menyegarkan kawasan miss v .
KELEBIHAN FEMININE WASH
.........................................
.
✔ mengetatkan dan merapatkan faraj kembali menawan seperti ...

Load More